Thursday, May 9, 2013

Mathematics penyebab :'p

Photobucket

Exam susah gila woo tadi. Maths ah susah -..- English senang. Cuma soalan 3 and 4 susah. Tak cukup masa pulak tu. itu pun masa tinggal lagi 10 MINUTES aku baru soalan 20 lebih. Hahaha, last last. Apa lagi? Hentam sama dia lahhh :p Berapa soalan entah aku hentam. Dalam 11-12 maybe. Korang acano exam today? :D ok? Heeee. Goodluck esok guys! Baca soalan betul betul. Hitamkan kertas objektif carefully. Hahaha, kita pun! Siapa budak UPSR CANDIDATES sini? Ok, kita genggggggggggg :* tapi alhamdulillah dah lepas exam Maths paper 1. Tak sanggup aku nak jenguk paper Maths nanti :p ini tidak adil tidak adil bagiku~ Yolah! Budak kelas 6V dapat soalan apa yang keluar kot. 6J pun sama. 6V sebelum periksa cikgu ______ tulis soalan kat depan. Siap bagi jalan kerja pulak tu ._. memang! 6J pulak, cikgu _____ baca jawapan diaorang hitamkan. Tak jujur boleh lah :D Sir Anwar takde pun bagi 6D jawapan. Takpeee, ndaa kisah. Yang penting kitak jujur penting;) Sir cuma refresh balik yang kita dah belajar. Sayang sir. Muah muah muah muah muah muah muah muah muah muah :* Haha. Esok exam science and Maths paper 2. Ya allah, tak sanggup aku #T_T# Science tu boleh lagi. Maths? Oh~ Aku tak pernah dapat maths A dari aku standard 5. B pun oklah. Tapi B dia tu 60 lebih. Nak 70 lebih pun dah bersyukur ^^ Ynag terkejut tu, Awal tahun punya exam science aku dapat 76 tak silap. Bangga gila. Sebelum periksa tu, aku dah ckp Awal Awal susahnya science. Alhamdulillah :') Thanks teacher Zuraini Binti Dzaini! Iloveyouuuuuuuuuuuuu. Lepasni aku kena siap pergi tuisyen. Hope tuisyen bukan Maths harini t_t Serabot lon maths! Nak Bi :3 

Tadi time nak masuk kelas, tiba tiba cikgu fadila mengamuk tau. Sebab kelas, ya allah. Terabiaq sampah. Haha, patut pun cikgu marah. Terus kitaorang ambik sampah. Lepastu cikgu mengamuk pasal kerja khusus sivik. Alhamdulillah dah hantar :) Hihi. Esok cikgu ckp kat kitaorang, mesti kemas. Klah bye! Nak solat and siap untuk tuisyen :* Byeeee.

No comments:

Post a Comment